FundFactory Kom-In-Actie is een platform waarmee je als stichting online donaties kunt werven. Met FundFactory Kom-In-Actie kan iedereen een crowdfunding actie voor je stichting opzetten. Maar als stichting kun je natuurlijk ook zelf wervingsacties ontplooien en die publiceren op het platform.
Ook de concrete bestedingsprojecten van je stichting kun je promoten en donateurs daarop gericht laten geven.
Met crowdfunding bereik je via de supporters die je al kent, hún netwerk. Zo vergroot je het
bewustzijn van je stichting.
Het gevoel concreet aan iets deel te nemen verhoogd de bereidheid tot geven. Zo helpt crowdfunding je, om meer geld in te zamelen.
FundFactory Kom-In-Actie functioneert op je eigen website. Bezoekers worden dus niet doorgestuurd naar een generiek platform en je acties gaan niet verloren tussen vele andere.
Het platform neemt de styling van je website over en voelt daarmee vertrouwd aan voor de bezoekers.
Een basisversie van FundFactory CRM maakt deel uit van het actieplatform. Je beschikt direct over een integraal beeld van alle acties, actievoerders, gevers en donaties.
Zodra je eraan toe bent om de opgebouwde achterban actief te gaan benaderen, schakel je met de volledige versie van ons CRM gewoon een tandje bij.